понеділок, 19 березня 2018 р.

"Природу відчуваю серцем"

         19 березня в Іллінецькій міській мультимедійній бібліотеці відбулася презентація виставки художніх робіт Лесі Атаманюк  активної читачки, талановитої учениці 9-А класу Іллінецької ЗОШ №1 «Природу відчуваю серцем».

На зустріч прийшли учні 6-го класу ЗОШ№1, а також рідні, друзі та перша вчителька Лесі з малювання. Це керівник студії образотворчого мистецтва -  Валентина Миколаївна Когут. Вона цікаво розповіла про свою юну вихованку її творчі здобутки.
Зі слів юної художниці: «Мені здається, що  малювала я завжди відколи себе пам’ятаю. Малювання для мене це те, в чому я можу  самовиразитись, розкритись, показати світ, яким я його бачу. Багато порад отримую від своєї першої наставниці – Валентини Когут, за що безмежно вдячна. Мрію продовжити своє навчання на мистецькому відділі Тульчинського училища культури.»
Леся розповідала про кожну зі своїх робіт, а це такі « Кольори життя», «Осінній порив», «Небесна палітра», «Ранок» «Рожевий вечір» та ін.., розміщених на виставці, як і коли малювала, що надихнуло? В якій техніці виконанні роботи.
Виставка розміщена у приміщенні міської мультимедійної бібліотеки(2 - поверх).
Завітайте на виставку, долучіться до світу прекрасного!

           

Немає коментарів:

Дописати коментар